Мій список блогів

понеділок, 16 червня 2014 р.

Bouchées à la Reine.

Страва називається дуже вишукано Bouchées à la Reine. Повного перекладу я не знайшла,але дослівно Bouchées означає закуска на один раз,на один ковток.А по нашому,бачила вона називається воловани,які я робила вже не раз,але не мала поняття,що страва має французьке коріння,бо відноситься до традиційних)
Отже.
Потрібні стаканчики з листкового тіста. Я купую готові( у нас є великі,такі як у мене сьогодні і малесенькі,справді на один ковток),а можна спекти самому.


  • У сковороді розігріти 2 ст.л. оливкової олії. Цибулю смажити, помішуючи, близько 4 хвилин.
  • Додати в сковороду гриби(шампіньойни), приправити сіллю, перцем і чебрецем. Смажити, помішуючи, до готовності, близько 7 хвилин. Додати 2 ст.л. лимонного соку і перемішати.
  • Додати борошно і смажити, помішуючи, 1 хвилину.
  • Покласти в сковороду сметану і готувати, помішуючи, ще 2 хвилини, до загусання.
  • Розкласти грибну начинку в листкові стаканчики, прикрасити зеленню й подавати.

    Це як закуска.Смачно і просто. Можна їсти як холодною так і гарячою.
    Поки робила,подумала,що так гарно було б подавати жульєн. Правда, тоді ще треба було б притрусити тертим сиром і на кілька хвилин засунути у духовку. Ну і їсти гарячим.:)


Немає коментарів:

Дописати коментар