Мій список блогів

середу, 20 листопада 2013 р.

Париж,як на долоні.

Моє улюблене місце у Парижі- Монмартр. Так склалося ще з мого першого сюди приїзду.Тоді далеких 12 років тому чудовий витончений,ніби мереживний собор Святого Серця я бачила тільки при світлі нічних ліхтарів. Довгими роками храм снився мені у променях сонця.Не знаю,звідки я могла це так чітко собі уявляти...
Цими вихідними я нарешті піднялася на купол собору. Вид захопливий! Якщо захочете колись побачити більш романтичний вид,ніж з Ейфелевої вежі, ласкаво прошу на Монмартр!Осінній туман додає таємничості.І ви забуваєте,що щойно подолали 300 крутих сходинок уверх,що за 6 євро купили квиток...Вам хочеться милуватися,вдихати на повні груди таке терпке паризьке повітря і навіть хотілося б полетіти...Але то вже інша історія...!)











Немає коментарів:

Дописати коментар